מוקד תיאום פגישות – הדרך המהירה והקלה להגדיל הכנסות מיידית

מוקד תיאום פגישות הוא כלי העזר החשוב ביותר העומד לרשותם של אנשי המכירות בבית העסק, וישנו קשר ישיר בין איכות הפגישות שמוקד זה מספק לבין הצלחתם של אנשי המכירות בשטח.

 כולנו מבינים שהבסיס לניהול עסק משגשג וריווחי מורכב ממשוואה מאוד פשוטה כאשר בצד האחד נדרש להקטין את שורת ההוצאות או לחילופין להגדיל את שורת ההכנסות .

הדרך לפריצה וצמיחה אינסופית בארגון תלויה בעיקר בהגדלת ההכנסות, וזה תלוי בהרחבת מעגל הלקוחות לקהלים חדשים שעדיין לא נחשפו לשירות ולמוצר שלנו.

אך לא תמיד גיוס הלקוחות מגיע בקלות ובפשטות, מתקשרים לתאם פגישת מכירה והלקוח דוחה אותנו לחודש הבא, מנסים פרסום ממומן בגוגל ומתאכזבים מהתוצאות.

ואם כבר איתרנו לקוח פוטנציאלי שהיה נדמה לנו שהצלחנו לשכנע אותו, התברר בדיעבד שהוא עדיין צריך את הזמן המתאים להתייעץ עם הדודה והדוד.

כל זאת גורם לנו לא פעם להתייאש, ולחשוב כי הדרך להרחבת הלקוחות רחוקה ומייגעת ושאולי כנראה אין לנו את היכולות לכך.

אז יש לי בשורה עבורכם, יותר ויותר אנשים פונים לשירות חיצוני של  מוקד תיאום פגישות שיוביל בקלות ובמהירות ליצירת אינטראקציה עם מתעניינים פוטנציאליים רבים, דבר שיניב לקוחות חדשים.
כי הרי חוק המספרים קובע: ככל שנציע ליותר אנשים, כך נסגור יותר עסקאות.

מוקד תיאום פגישות – איך תצליחו להגדיל את ההכנסות בפועל?

כדי לייצר לקוחות חדשים שיתעניינו במוצר או בשירות שאנו מציעים אנו צריכים להתמקד בהגדלת החשיפה כך שתהיה לנו תנועה גבוהה של לקוחות פוטנציאליים בכל יום.

מוקד תיאום פגישות יוצר מעין "משפך שיווקי" אשר דרכו מושכים מתעניינים רלוונטיים בכדי לעניין אותם בשירות שלנו.

אנו יוצרים להם גירוי להבין שהפתרון לצורך שלהם קיים אצלנו, ומשם בעזרת תהליכי מכירה אנו כובשים את היעד שהוא להפוך את המתעניינים ללקוחות בפועל.

למה עדיף לקבוע פגישה ולא למכור בטלפון ?

בכדי להבין מהם היתרונות של פנייה באמצעות מוקד תיאום פגישות חשוב להבין כי עולם השיווק והמכירות מוצף באלפי שיחות מכירה יומיומיות המתבצעות ללקוחות פוטנציאליים בכל הענפים.
בין אם זה הצעות מחברות תקשורת או פנייה בנוגע להסרת שיער בלייזר, מכללות וקורסים למיניהם, הצטרפות לתוכניות ביטוח ועוד.

כולנו מוצפים במסרים שיווקיים כך שנוצרה מציאות שבעת פנייה טלפונית לצורכי מכירה הלקוח מאבד עניין מהר מאוד. לכן המסר השיווקי חייב לעניין תוך מספר שניות, ועל אף יכולות המכירה שלנו אנו מתקשים לכבוש את תשומת הלב בשיחה עם הלקוח, גם אם בידינו הפתרון האידאלי עבורו.

חשוב לציין כי מוקד תיאום פגישות מצריך שימוש בטכניקות ויכולות מכירה גבוהות מצד העובדים מהסיבה שאנו אכן מבצעים תהליך מכירה של פגישה ללא מחויבות מצד הלקוח. 

תוך כדי נדאג להעביר ללקוח מסר כי את ההחלטה לגבי הצטרפותו לשירות הוא לא חייב לקבל באופן מיידי אלא רק במעמד הפגישה.

היתרונות בעת פנייה ללקוח באמצעות מוקד תיאום פגישות

הלקוח מגלה פחות התנגדות בתהליך  מוקד תיאום פגישות מאפשר ללקוח להבין שהוא עדיין לא בשלב המכירה ואין לו צורך לקבל החלטה או לספק אמצעי תשלום.
דבר חשוב אשר מקטין את ההתנגדות והסקפטיות בשיחה ובכך מקדם אותו עוד שלב לגיוס הלקוח.

פנייה איכותית ללקוח פגישת מכירה המתבצעת פנים מול פנים יוצרת קרבה וקשר חזק יותר עם הלקוח, זו כבר לא "פנייה קרה" כמו בשיחת טלפון, והיא נחשבת לפנייה איכותית יותר.

יחסי המרה גבוהים  ההגדרה של יחסי המרה היא הסיכוי  להפוך כל מתעניין פוטנציאלי ללקוח בפועל.
מוקד תיאום פגישות איכותי יוביל לתוצאה שבה הסיכוי לביצוע מכירה הינו גבוה בעשרות אחוזים מאשר בשיחת מכירה טלפונית.

אחוז ביטולים נמוך חשוב להדגיש כי אנו רוצים לקוחות נאמנים לאורך זמן ולכן אם הצלחנו לגייס לקוח ולאחר מכן הוא ביטל את העסקה, ההפסד הינו כפול וחטאנו למטרה. בעת קיום פגישה עם הלקוח נבצע בסיומה חיזוק מכירה שיביא לאחוז ביטולים נמוך.

העמקת מכירה בפגישה מתקיימים תהליכים מורכבים הנבנים תוך כדי הכרות עם הלקוח.
בשלב העמקת המכירה  ניתן ליצור הזדמנות לחשוף את הלקוח למגוון מוצרים ושירותים רחבים יותר.
אנו מכירים אותם במושגים "קרוסייל" ו-"אפסייל" ויש להם חשיבות בהגדלת ההכנסות.

יצירת המשכיות לפגישות חדשות לאחר שהצלחנו בפגישה וביצענו מכירה ללקוח, יש בכוחנו לגייס לקוחות פוטנציאליים נוספים שיגיעו דרך מעגל החברים של הלקוח שסגרנו זה עתה.
זוהי מכירה נוספת במעמד הפגישה שמטרתה לגייס מספר מתעניינים נוספים שהלקוח מכיר אישית והם מוגדרים "לידים חמים". חשוב להשקיע עוד קצת בתהליך זה, כי הוא יביא ליצירת פגישות חדשות עם אחוז סגירה גבוה משמעותית.
פגישות מסוג זה אף יוצרות אמון גבוה בקרב הלקוח כי הגענו דרך חבר קרוב שיכול להמליץ. 

 

האם כל בית עסק צריך מוקד תיאום פגישות ?

 

כל בית עסק בכל תחום אשר מספק שירות או מוצר, חייב לבצע פעולות שיווק ומכירה אם בכוונתו להצליח ולהביא להגדלת ההכנסות.

במיוחד היום, בעידן הדיגיטלי שבו ישנם בתי עסק רבים המבצעים מכירות און-ליין, תוך שימוש בשיטות שיווק יצירתיות.
החל מפעולת רימרקטינג שזהו בעצם פרסום ש"רודף" אחריכם במדיה בכדי ליצור חשיפה עד לביצוע מכירה, שימוש ב"בוטים" היוצרים שיחה אוטומטית עם המשתמש בכדי לקדם מכירות ועוד שיטות רבות .

דווקא בשל העובדה כי העולם מתקדם לשלב בו האוטומציה והדיגיטציה שולטים, ישנו עדיין נתח נכבד מאוד באוכלוסייה שעדיין מעדיף התקשרות באמצעות פגישות. 

החשיבות לפגישות אף הכרחית ככל שמדובר בתחומים בעלי חשיבות כדוגמת תכנון  פנסיה לעתיד, התאמת ביטוח, רכישת דירה ועוד.

הרי לא הייתם רוצים לרכוש דירה או לבחון את תנאי התוכנית הפנסיונית שלכם באמצעות שיחת טלפון.  לכן קיימת חשיבות לכל בית עסק לשלב בין תהליכים דיגיטליים חדשניים כדוגמת אתר עדכני וידידותי למשתמש שיסייע בקליטת מתעניינים חדשים. ולצד זה מוקד  שיגדיל את המכירות ויאפשר ממשק איכותי שיקרב בין בית העסק ללקוח.

מה עדיף – לתאם פגישות לבד או להשתמש בשירותי מוקד חיצוני ?

ההחלטה תלויה בהרבה גורמים ונדרש לבחון מהם מטרות בית העסק.

האם יש באפשרות בית העסק להקצות תקציב להקמת מוקד שכזה ?

האם נדרש גיוס מהיר ומיידי של לקוחות , או שהמטרה היא לבנות מוקד לתיאום פגישות  בתוך הארגון  מתוך הבנה שהגידול בלקוחות יגיע אט אט עם הידע והניסיון .

אז לאחר שביצענו ניתוח מעמיק מהם הגורמים והצרכים ולהגדלת הרווחיות עומדות בפנינו שתי אפשרויות  

הקמת מוקד תיאום פגישות באמצעות בית העסק( מוקד In house)

הטמעת מוקד באופן עצמאי כחלק אינטגרלי מבית העסק.

חשוב להבין כי הקמת מוקד מצריכה ידע, ניסיון ומקצועיות רבה. כמו כן ישנם עלויות כספיות גבוהות.  החל מהקמת התשתיות למוקד ושילוב כלים טכנולוגיים למדידה ובקרה של ביצועי המוקד, הניהול השוטף, הכשרת העובדים וההתמקצעות המתמדת הבלתי פוסקת.

קבלת שירות דרך מוקד תיאום פגישות חיצוני(שירותי Outsource)

שימוש בשירותי מוקד  חיצוני שיבצע עבורכם את התהליך וכך תחסכו את העלויות הכרוכות בהקמת מוקד, גיוס עובדים והכשרתם.
היתרון הנוסף הוא צמיחת לקוחות באופן מהיר ותוכלו לראות מיידית גידול בהכנסות .

איך מתבצעת התקשרות עם מוקד תיאום פגישות ?

לאחר שהחלטתם שהבחירה הנכונה היא לקבל שירות חיצוני שיבצע עבורכם את תיאום הפגישות. עליכם לגבש תכנית עבודה המפרטת מה הצרכים והיעדים של בית העסק עבורם נדרשת התקשרות זו ולבחור מה יהיה אופן ההתקשרות :

שירות מוקד תיאום פגישות על בסיס קבוע  זוהי האפשרות האידאלית והמומלצת ביותר להתקשרות עם מוקד חיצוני. כאשר קיים קשר רציף והדוק בין בית העסק למוקד התיאום, מדידת היעדים ניתנת להשוואה בכל חודש ומשקפת נתונים מדויקים באמצעות בקרה ודוחות מפורטים.

שירות מוקד תיאום פגישות לצרכי קמפיין ישנם מצבים בהם תזדקקו לשירות המוקד בעת השקת מוצר חדשני אותו תרצו לחשוף לקהל הלקוחות בכדי להעצים את חדירת המוצר לשוק, במקרה כזה ההתקשרות תהיה לזמן שיוקצה מראש לטובת הקמפיין ובו תגדירו יעדי ביצוע לפגישות ולמכירות.

שירות מוקד תיאום פגישות תקופתי במידה ובית העסק מאופיין בביקוש על פי תקופות בשנה, כדוגמת בית עסק המשווק מתנות לארגונים ועיקר עבודתו היא בחודשי החגים ההתקשרות עם המוקד תסתמך על אותו פלט לקוחות פוטנציאליים קיים(Data base) אך יציע מוצרים בהתאם למה שהגדרתם בתוכנית העבודה.

לסיכום

  • אין ספק ששירות מוקד תיאום פגישות הוא פתרון אדיר שמביא לצמיחה מיידית ברווחיות ובהגדלת המכירות לכל בית עסק.

 

  • תהליך המכירה באמצעות פגישות עדיף ממכירה המתבצעת בשיחת טלפון קרה, פנייה באמצעות פגישות  יוצרת יתרונות רבים הן בהיבט של אחוזי סגירה גבוהים יותר ומנגד אחוזי ביטול נמוכים, והן בהיבט שהלקוח מקבל תחושה כי השקענו המון משאבים בכדי לגייס אותו כלקוח נאמן.

 

  • ניתן לבצע התקשרות עם מוקד תיאום פגישות לכל מטרה ולכל תקופה על פי החזון ותוכנית העבודה של בית העסק.

 

  • הכי חשוב שתבחרו מוקד תאום פגישות שתוכלו לעבוד עימו על פי תכנית עבודה מסודרת, תוך בקרה ומדידה של איכות הביצועים על מנת שיניב לכם תוצאות ויביא להגדלת הלקוחות.

 

שחקים MEETING מספקת שירותי מוקד תיאום פגישות, כך שתוכלו להתפתח ולהגדיל את קהל הלקוחות במהירות וביעילות.

אהבתם את המאמר? שתפו

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

רוצים לקבל עדכונים לפני כולם?

הצטרפו לסיירת הניוזלטר שלנו ותהיו הראשונים לקבל מידע חשוב על טכניקות מכירה, טיפים מקצועיים ומדריכים חינמיים שיסייעו לכם רבות. 

פוסטים אחרונים

תיאום פגישות לסוכני ביטוח –  בואו לגלות את הסוד להצלחה !

תיאום פגישות לסוכני ביטוח – בואו לגלות את הסוד להצלחה !

מוקד תיאום פגישות לסוכני ביטוח הוא כלי חיוני ויעיל בכדי שתוכלו להתפתח ולגייס יותר לקוחות, דבר שיביא לצמיחה ברווחיות  אך…
שירותי קול סנטר –call-center לא רק לעסקים הגדולים !

שירותי קול סנטר –call-center לא רק לעסקים הגדולים !

שירותי קול סנטר הם כלי שימושי ויעיל ביותר בעולם הצרכנות בו אנו חיים. הם מפגישים אותנו פעמים רבות עם נציגים…
מוקד תיאום פגישות – הדרך המהירה והקלה להגדיל הכנסות מיידית

מוקד תיאום פגישות – הדרך המהירה והקלה להגדיל הכנסות מיידית

מוקד תיאום פגישות הוא כלי העזר החשוב ביותר העומד לרשותם של אנשי המכירות בבית העסק, וישנו קשר ישיר בין איכות…

רק מזכירים לכם :]

הצטרפו אלינו ותהיו הראשונים לקבל הטבות,טיפים מקצועיים ומדריכים חינמיים אחת לחודש

לחצו למענה מהיר
1
זמינים גם בוואצאפ
מוקד תיאום פגישות – הדרך המהירה והקלה להגדיל הכנסות מיידית
היי, אנחנו ב שחקים כאן כדי לסייע.
כתבו לנו במה אפשר לעזור ?
Powered by