תיאום פגישות לסוכני ביטוח – בואו לגלות את הסוד להצלחה !

מוקד תיאום פגישות לסוכני ביטוח הוא כלי חיוני ויעיל בכדי שתוכלו להתפתח ולגייס יותר לקוחות, דבר שיביא לצמיחה ברווחיות  אך בטרם נרחיב בנושא הנה כמה דברים חשובים על עולם הביטוח. 

תחום הביטוח מאוד דינאמי ומתפתח בקצב מסחרר הן בהיבט של מוצרי הביטוח החדשניים המותאמים לצרכי הלקוחות והן בהיבט של חברות הביטוח המשווקות את אותם מוצרי הביטוח.

סוכני הביטוח היו, ותמיד יהיו מרכיב חשוב במגרש של עולם הביטוח והם מייצגים את הלקוחות, מהווים מעין שומרי סף של המבוטחים כך שיוכלו לקבל מענה ראוי והוגן בחברות הביטוח בעת הצורך.

קצת על יחסי הכוחות בעולם הביטוח

סקירה נרחבת על עולם הביטוח בכלל, ועל שירות תיאום פגישות לסוכני ביטוח בפרט מצריכה הרבה מעבר למאמר אחד.

נדגיש כי בעבר ענף הביטוח כלל אך ורק חברות ביטוח מסורתיות אשר שלטו ביד רמה בענף, חברות אלו שיווקו מוצרי ביטוח באמצעות התקשרויות עם סוכני ביטוח שפעלו מול הלקוחות.

עם הזמן קמו חברות ביטוח ישירות כדוגמת תאגיד הביטוח AIG  וביטוח ישיר הפועלות כבר מעל 20 שנה לשיווק מוצרי ביטוח באופן ישיר ללקוחות ללא סוכן ביטוח שיקשר בין המבוטח לחברת הביטוח.

לאחרונה  בשנת 2018 הצטרפה עוד חברה ישירה "ליברה", אשר קיבלה רישיון ועוסקת בעיקר בביטוח כללי ואף היא משווקת מוצרי ביטוח ישירות ללקוחות.

נוסף על כך חברות אשראי מגישות בימים אלו בקשה לרשות שוק ההון בכדי לקבל אישור להיכנס לענף הביטוח, דבר שיוסיף לתחרות הקיימת וישנה את עולם הביטוח.

המשמעות לכניסת חברות חדשות בשיטת שיווק ישירה מעידה על מגמת צמיחה ברצון המבוטחים להתקשר עם חברת ביטוח באופן ישיר דרך שיחת טלפון או באמצעות הזנת פרטים באתר אינטרנט ובכך להשאיר את סוכני הביטוח מחוץ למשחק.

כל זאת מציב את סוכני הביטוח בזירה חדשה המצריכה שינוי במגמת ההתקשרות עם הלקוחות כך שהיא תתאים לעידן החדש.

תיאום פגישות לסוכני ביטוח – ייחודיות וחדשנות

בעידן החדש סוכני הביטוח צריכים להבין כי הם מחויבים בשינוי גישה באשר לגיוס לקוחות חדשים. לא עוד שיחות טלפון קרות ללקוחות מתעניינים בכדי להסביר על מוצרי הביטוח.

הרי זה בדיוק מה שעושות החברות הישירות, הן מפעילות מוקדי שירות ומכירה ומבצעות שיחות טלפון ללקוחות בכדי להתקשר עימן ולהציע להם תוכניות ביטוח כאלה ואחרות.

מנקודת מבטו של המבוטח, אם חברת הביטוח מצד אחד וסוכן הביטוח מצידו האחר מגייסים לקוחות  בדרכים דומות, הוא לבטח ייבחר להצטרף באמצעות חברת הביטוח כי הוא לא יראה בהצטרפות דרך סוכן ביטוח כל יתרון.

יחד עם זאת, קיים נתח גדול מאוד של מבוטחים שעדיין מעדיף לרכוש מוצרי ביטוח באמצעות סוכן ביטוח, בפגישה אישית ולא באמצעות הטלפון, או באמצעים דיגיטליים וזו הסיבה כי שירות תיאום פגישות לסוכני ביטוח יכול לתת מענה לדרישה הזו של אותם מבוטחים.

ברור לכל כי ישנה חשיבות גבוהה מאוד לפעילותם של סוכני הביטוח ששומרים על האינטרס של המבוטחים בעת קרות מקרה ביטוח ,כי לחברות הביטוח ישנו אינטרס לשמור על רווחיות.

לכן בעת הצורך ינסו להערים קשיים בכדי להתנער או למזער את  תגמולי הביטוח שמגיעים למבוטח אשר חווה אירוע ביטוחי המזכה פיצוי כלשהו.

איך תיאום פגישות ביטוח יכול להביא להצלחה ?

ישנם כיום מספר דרכים לגייס לקוחות פוטנציאליים, ניתן לבצע פרסום ממומן בגוגל או באמצעות פייסבוק, לרכוש "לידים" מחברות קידום, להפנות גולשים לאתר אינטרנט אשר באמצעותו מתעניינים ישאירו לנו פרטים דרך דף "צור קשר" ועוד.

בכדי להדגיש ללקוחות פוטנציאלים את חשיבות ההצטרפות באמצעות סוכן ביטוח, הדרך חייבת להיות שונה בתכליתה מאופי פעילותן של חברות הביטוח הישירות.

זאת אומרת ללא שיחות טלפון קרות בהן הלקוח לא רואה אותנו, וללא צירוף לקוח בשלט רחוק באמצעות מיילים או שליחת מסמכים חתומים.

בשנים האחרונות נוצר מצב בו סוכני ביטוח רוכשים "לידים" באמצעות חברות קידום. "ליד" הוא בעצם מתעניין פוטנציאלי שמשאיר פרטים דרך דף נחיתה או מודעת פרסום כלשהי ומעוניין לשמוע על הביטוחים המוצעים.

האם עדיף לפנות לחברת תיאום פגישות ביטוח או לרכוש לידים ?

בכל פעם אני נדהם מחדש לגלות שבמקום לתאם פגישה עם אותו ליד מתעניין, הבחירה היא לצרף אותו באמצעות שיחת טלפון, דבר שמקל על סוכן הביטוח בתהליך המכירה, אך בפועל מתברר שזו דרך גרועה לקלוט לקוח חדש מכיוון שאלו הלקוחות הראשונים לבטל ולעבור לחברה אחרת.

הסיבה היא כי לא יצרנו בידול וייחודיות שישאירו את הלקוח נאמן ובמצב שחברת ביטוח ישירה תפנה אליו להציע לו תכנית ביטוח אטרקטיבית יותר, הוא יעבור בלי להסס.

הפתרון של תיאום פגישות לסוכני ביטוח ידגיש בפני המבוטח את ההבדל העצום בין שיחת טלפון קרה ובין פגישה פרונטלית עם הלקוח, בה הלקוח מבין כי נעשה מאמץ מיוחד עבורו.

בחירת חברה אשר תספק שירות תיאום פגישות ביטוח איכותי ומקצועי שכזה הנה חשובה ביותר.

אנו ב"שחקים" מבינים את עולם הביטוח, עם ניסיון של למעלה מ-10 שנים בענף הביטוח, בפגישות פרונטליות שביצענו בפועל יודעים מה חשוב לכם על מנת שתהליך המכירה יהיה קל ופשוט יותר.

היתרונות  בשירות תיאום פגישות לסוכני ביטוח

דרך פעולה ייחודית ובלעדית. סוכן הביטוח יכול להיפגש באופן אישי עם לקוחות פוטנציאליים במשרדו האישי, במקום עבודתו של הלקוח או אפילו בביתו וזאת בשונה מחברות ביטוח אשר מפעילות מוקדים טלפוניים מרוחקים.

פנייה לחתך לקוחות שונה. תיאום פגישות לסוכני ביטוח נותן מענה ללקוחות פוטנציאליים, אך הוא  מכוון לאותם לקוחות שמעדיפים להתאים תכנית ביטוח אך ורק באמצעות פגישה ישירה ולא באמצעות טלפון.

תהליך מכירה איכותי יותר. בעת פגישה המתבצעת פנים מול פנים אנו יוצרים קרבה וקשר הדוק יותר עם הלקוח, מפנים יותר זמן להסבר על מוצרי הביטוח הקיימים ובכך התהליך מקבל משמעות איכותית ושונה.

יחסי המרה גבוהים לסגירה. בעת פגישה פרונטלית אנו מגדילים את הסיכוי להפוך את המתעניין הפוטנציאלי ללקוח בפועל ויחס ההמרה עולה בעשרות אחוזים בניגוד לסגירה באמצעות הטלפון.

הקטנת שיעור הביטולים. שירות זה מדגיש ללקוח את הייחודיות בפגישה פרונטלית אל מול חברות ביטוח ישירות, לכן גם אם בעתיד אותן חברות ייפנו ללקוח, הוא יבחר להישאר נאמן לנו ובכך יצרנו מצב בו אנו גם דואגים לאחוז ביטולים נמוך יותר.

העמקת מכירה תיאום פגישות לסוכני ביטוח יוצר מפגש ארוך יותר שמקנה חלון הזדמנויות לביצוע תהליך מכירה מעמיק,  בו יתאפשר לפרט אודות כל מוצרי הביטוח שיכולים להתאים עבור הלקוח בניגוד לשיחת טלפון בה הזמן קצוב עד שהלקוח מאבד סבלנות. 

לסיכום

  • תיאום פגישות לסוכני ביטוח הסוד להצלחה של כל סוכן ביטוח לייחד את אופן פעולתו ובכך לספק ללקוח חוויית שירות אחרת, שחברת ביטוח לא יכולה להעניק לו.

 

  • פגישות פרונטליות יוצרות אחוז סגירה גבוהים משמעותית משיחת מכירה בטלפון ומנגד אחוז הביטולים נמוך יותר, הלקוח מרגיש את ההשקעה בעת קיום פגישה שכזו.

 

  • כל תהליך המכירה המתקיים בפגישות ביטוח מעצים את הקשר החזק שנרקם בין הלקוח הפוטנציאלי לסוכן הביטוח ובכך מגדיל את הסיכוי להפיכתו ללקוח נאמן, וזה הכי חשוב כי כך מתאפשרת יציבות ורווחיות לאורך שנים.

 

  • תיאום פגישות לסוכני ביטוח חייב להתבצע בידי חברה המתמחה בענף הביטוח, כך היא תוכל להתאים עבורכם את הפגישות על פי הקריטריונים שהצבתם בפניה.

 

  • חשוב לעבוד בהתאם לתוכנית עבודה מוגדרת, אשר מודדת ביצועים כגון אחוז קיום פגישות ואחוזי סגירה  כל זאת על מנת שהתוצאות יהיו לשביעות רצונכם ויביאו להגדלת הרווחיות.

 

שחקים MEETING מספקת שירותי תיאום פגישות לסוכני ביטוח, עם ניסיון של שנים רבות בענף הביטוח בכדי שתוכלו להגדיל את מעגל הלקוחות ולהמריא לשחקים.

אהבתם את המאמר? שתפו

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

רוצים לקבל עדכונים לפני כולם?

הצטרפו לסיירת הניוזלטר שלנו ותהיו הראשונים לקבל מידע חשוב על טכניקות מכירה, טיפים מקצועיים ומדריכים חינמיים שיסייעו לכם רבות. 

פוסטים אחרונים

תיאום פגישות לסוכני ביטוח –  בואו לגלות את הסוד להצלחה !

תיאום פגישות לסוכני ביטוח – בואו לגלות את הסוד להצלחה !

מוקד תיאום פגישות לסוכני ביטוח הוא כלי חיוני ויעיל בכדי שתוכלו להתפתח ולגייס יותר לקוחות, דבר שיביא לצמיחה ברווחיות  אך…
שירותי קול סנטר –call-center לא רק לעסקים הגדולים !

שירותי קול סנטר –call-center לא רק לעסקים הגדולים !

שירותי קול סנטר הם כלי שימושי ויעיל ביותר בעולם הצרכנות בו אנו חיים. הם מפגישים אותנו פעמים רבות עם נציגים…
מוקד תיאום פגישות – הדרך המהירה והקלה להגדיל הכנסות מיידית

מוקד תיאום פגישות – הדרך המהירה והקלה להגדיל הכנסות מיידית

מוקד תיאום פגישות הוא כלי העזר החשוב ביותר העומד לרשותם של אנשי המכירות בבית העסק, וישנו קשר ישיר בין איכות…

רק מזכירים לכם :]

הצטרפו אלינו ותהיו הראשונים לקבל הטבות,טיפים מקצועיים ומדריכים חינמיים אחת לחודש

לחצו למענה מהיר
1
זמינים גם בוואצאפ
תיאום פגישות לסוכני ביטוח – בואו לגלות את הסוד להצלחה !
היי, אנחנו ב שחקים כאן כדי לסייע.
כתבו לנו במה אפשר לעזור ?
Powered by